ازنسیم شمال
عاشق تنها(saeid)

باز آمدم ازقبض حق مخلوق را احياکنم                   چندي براي جستجو گردش دراين دنياکنم

اندر ميان صدنفر معشوق را پيدا کنم                      باز آمدم موسي صفت تاخود يد وبيضاکنم

                                      فرعونيان راسربسر مستغرق درياکنم

تامن بدنيا آمدم بگريخته او در عدم                         کافرزبانش لال شد هرمنکري بربست دم

بگرفت دست دعوتم آفاق رازير قدم                         باز آمدم همچون خليل ازمعجزات دمبدم

                                     نمرودي و نمرود را معدوم راپيداکنم

درطينتم بسر شته شد مهرنبي عشق ولي               اندر دلم بنوشته شد (الله مولاناعلي)

هم يا عليا ياعلي ازصدق دل گويم جلي                      نورعلي نورعلي شد در دلم چون منجلي

                                       زان عاشقانه درجهان سر نهان افشاکنم

همچون کبوتر ازهواباصد معلق آمدم                            روح القدس بودم ولي باجسم مطلق آمدم

چون رجعتم سوي وطن گشتم محقق آمدم                 من مظهر حق آمدم لاقيد مطلق آمدم

                                        هرلحظه در ديوان دل ديباچه انشاء کنم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 17 دی 1398برچسب:, :: 15:0 :: نويسنده : سعید فاتحی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید سلام خوبیدمن سعید هستم امید وارم ازوبلاگ من راضی باشید
آرشيو وبلاگ
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 44875
تعداد مطالب : 29
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->